Nekad Liam_200 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam_200

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198336576144

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Jungquist

Vad är ditt discord namn? BattySpider#3270

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Liam Jungquist är faktiskt mig själv fast som vuxen, ungefär samma intressen som att vara i garaget och meka med bilen och hänga med kompisar. Han 22 år och har just flyttat till denna stad. Han är här för att skaffa vänner och få ett jobb på någon verkstad i staden. I hans tidigare liv bodde han i en annan stad med sina föräldrar och 2 syskon. Han har nu bestämt sig för att flytta och skaffa nya vänner som sagt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag vill ha en bra roleplay server att spela på och jag har nu spelat på unvie ett tag och vill bli medlem för att kunna skaffa andra typer av jobb och jag känner att jag tar rp seriöst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra mitt bästa när det gäller rp och jag kommer också kunna rp:a bättre om jag blir medlem

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att alla kan vinna (motpartner och partner)

Hur hittade du Unive? Har kollat på många som spelar på Unive RP på twitch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka