Nekad Liam7878. | Medlem ansökning [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam7878.

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam7878.

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam svenson, min karaktär är 25 år gammal och älskar att jobba. och klagar aldrig och jag är alltid glad och har leende på mina läppar hela tiden

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? min karaktär är snäll, omtänksam och hjälpsam..

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär är från sverige min karaktärs framtida planer är att bli polis, och kunna stoppa kriminella och stoppa droger och skjutningar. in karaktär älskar att jobba och vill jobba som polis och vad än rikspolis chefen säger gör han för att han älskar att jobba som polis och vill inte förlora jobbet, min karaktär har alltid sett på tv att det är skjutningar och droger säljning och såna kriminella saker en dag sa han jag ska bli polis och stoppa det här så polis har varit hans dröm att bli. Han drömmer om att någon dag ska han få bära uniformen och vesten och stoppa kriminellitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att rpa så mycket som möjligt att spela så seriöst som de går och inte prata occ eller bryta regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela på motpartens vinst i FiveM innebär att du hjälper till att skapa en bra story genom att ibland låta motparten lyckas, även om din karaktär “förlorar” i situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot en enda regel i eran server det här är första gången jag spelar på den.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm är att man inte ska använda sitt fordon för att döda eller skada någon med bilen, RDM är att döda någon utan ett bakom liggande scenario. suntförnuft är att man inte ska göra något som aldrig har hänt eller kommer hända irl som att storma en polisstation.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej faktiskt inte.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka