- Meddelanden
- 211
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/yoloman1234/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? GUZZ#7387
Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi hussein och är född 2002! Abdi's har haft en väldigt tuff barndom med en mamma som dog i cancer när han var ung och en pappa som var missbrukare. Abdi har alltid haft en stor passion för fotboll och musik vilket han brinner för. När abdi var väldigt liten så omhändertogs han av polisen då hans föräldrar inte kunde ta hand om honom. Nu har abdi en egen lägenhet och har bestämt sig för att flytta till en ny stad där han hoppas kunna få ett bra jobb och skapa en bra gemenskap med andra personer i staden! Abdi har alltid haft en stor förebild till polisen då de hjälpt honom väldigt mycket i livet för att han ska få det så bra som möjligt. På fritiden brukar abdi spela fotboll, lyssna på musik och bara chilla med kompisarna som han gjort sen grundskolan.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag alltid RPar med sunt förnuft framför allt men jag har också ett engagemang i det RP jag framför. Jag är 100% seriös i det RP jag spelar och gör och jag gör bara saker som jag hade gjort i verkliga livet. Jag är en väldigt trevlig och snäll person som bara vill det bästa för människor. Jag kommer också vara väldigt aktiv på servern och kommer skapa många bra kontakter med andra på staden så det blir roligare RP för både mig men också de jag skapar kontakt med. Jag har redan bra kontakt med några i staden och har RPat i denna staden länge.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner att denna servern passar mig bra för jag bidrar med en seriös RP och denna servern har exakt den gemenskapen jag letat efter.
Hur hittade du Unive? Jag sökte runt lite på olika servrar och då dök denna upp och såg väldigt lockande ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt RPANDE är att RPA med framför allt sunt förnuft. Jag vill skapa gemenskap med andra som RPAR och jag kommer vara väldigt aktiv. Jag är en trevlig och snäll person som RPAR för att ha kul och se till så att de jag RPAR med har roligt de också.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte för tillfället men hoppas på att denna ska bli den jag spelar på framöver.
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? GUZZ#7387
Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi hussein och är född 2002! Abdi's har haft en väldigt tuff barndom med en mamma som dog i cancer när han var ung och en pappa som var missbrukare. Abdi har alltid haft en stor passion för fotboll och musik vilket han brinner för. När abdi var väldigt liten så omhändertogs han av polisen då hans föräldrar inte kunde ta hand om honom. Nu har abdi en egen lägenhet och har bestämt sig för att flytta till en ny stad där han hoppas kunna få ett bra jobb och skapa en bra gemenskap med andra personer i staden! Abdi har alltid haft en stor förebild till polisen då de hjälpt honom väldigt mycket i livet för att han ska få det så bra som möjligt. På fritiden brukar abdi spela fotboll, lyssna på musik och bara chilla med kompisarna som han gjort sen grundskolan.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag alltid RPar med sunt förnuft framför allt men jag har också ett engagemang i det RP jag framför. Jag är 100% seriös i det RP jag spelar och gör och jag gör bara saker som jag hade gjort i verkliga livet. Jag är en väldigt trevlig och snäll person som bara vill det bästa för människor. Jag kommer också vara väldigt aktiv på servern och kommer skapa många bra kontakter med andra på staden så det blir roligare RP för både mig men också de jag skapar kontakt med. Jag har redan bra kontakt med några i staden och har RPat i denna staden länge.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner att denna servern passar mig bra för jag bidrar med en seriös RP och denna servern har exakt den gemenskapen jag letat efter.
Hur hittade du Unive? Jag sökte runt lite på olika servrar och då dök denna upp och såg väldigt lockande ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt RPANDE är att RPA med framför allt sunt förnuft. Jag vill skapa gemenskap med andra som RPAR och jag kommer vara väldigt aktiv. Jag är en trevlig och snäll person som RPAR för att ha kul och se till så att de jag RPAR med har roligt de också.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte för tillfället men hoppas på att denna ska bli den jag spelar på framöver.