Nekad Liam54 | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GUZZ

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yoloman1234/

Ditt Hex-ID: 11000010e684b81

Vad är din discord tagg? GUZZ#7387

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? Permanent både från discorden och servern

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad från discorden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade spelat på servern i flera veckor så jag bestämde mig för o söka whitelist. De gick några timmar men jag fick tillslut whitelist, Jag började spela mer och mer på servern och fick dessutom 2 bra jobb på servern. Men sen så tänkte jag att jag skulle gå in på min kompis server och spela lite. Så jag gick in på servern spelade några timmar och det var där allt började. Flera staffs märkte att jag gjorde detta och det var då Nizze bestämde sig för o bannlysa mig permanent från både discorden men även från fivem servern. Det som hänt är verkligen jättetråkigt och jag har nu sett vilka följder detta leder till. Jag hoppas verkligen att jag kan få en andra chans och det kommer inte hända igen. Jag förstår vad jag gjort fel och hoppas kunna få spela på unive igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag RPADE som polis på unive några timmar men bestämde mig sedan att gå in på min kompis servern. Då ser jag att jag får flera meddelanden från staffs om att jag ska komma support. Men jag hann riktigt aldrig komma support för jag blev bannad väldigt snabbt efter att de sett vad jag gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, absolut inte. Man ska ju inte spela på andra servrar när man spelar på denna. Vet att det är en av grundreglerna och att ni tar väldigt hårt på den. Denna regeln är helt rätt och jag vet att jag bröt mot den och kommer förmodligen inte bli unbannad men jag hoppas endå att jag kan få en andra chans och visa att det inte kommer att hända igen. Unive är en av de bättre servrarna jag spelat på och den är väldigt seriös vilket jag gillar. Därför söker jag till unban för att fortsätta kunna RPA på servern och förhoppningsvis kunna skaffa fler kontakter med folk inne på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för första gången för några månader sedan för jag lallade runt lite det var jättedumt och jag fick ban i 1 vecka. Sedan så gick det några veckor och då fick jag en ban för jag VDMADE en polis i torget under tiden han gjorde ett trafikstopp på en annan person. Jag vet faktiskt inte varje jag gjorde som jag gjorde men det är bortglömt nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde fortsatt spela på Unive eller spelat ett annat spel istället för o gå in på en annan server och RPA där istället för på unive medans jag var whitelistad och hade ett whitelistat jobb på servern. Jag förstår följderna till det jag gjort och jag vet att jag kanske inte kommer att få en unban och det är helt förståeligt. Men jag hoppas kunna få en unban så jag kan bevisa för er att detta aldrig mer kommer att inträffa igen då jag verkligen vill spela på denna seriösa och bra server där alla staffs och spelare är så goa och sköna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte spela på andra servrar medans man är whitelistad på denna servern.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka