Nekad Liam54 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GUZZ

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/yoloman1234/

Ditt Hex-ID: 11000010e684b81

Vad är din discord tagg? GUZZ#7387

Vem var det som bannade dig? Christoffer wanzel

Hur lång tid var din ban? 15 dagar 20 timmar och 23 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: copbait samt RDM vid torget.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde lite copbait för jag hade tråkigt och sedan så skedde det en liten incident på torget vilket gjorde att min dator började balla ur och jag körde på en kille framför en staff och poliser. Detta kommer aldrig att upprepas det var ett stort och dumt misstag av mig som jag aldrig kommer göra om det kan jag lova!.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid polisstation med min bil och fick polisen på mig sedan så krockade jag in i en annan spelare vid torget så att han dog och då fick jag ban för copbait samt RDM vid torget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, absolut inte. Bannen var 100% godkänd och det var jag som gjorde fel. Jag har förstått mina misstag och jag kommer aldrig göra om detta. Jag kan reglerna utantill så vet inte vad som flög i mig gjorde bara vad min kompis sa för vi satt i discord och hade det lite tråkigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har fått 1 ban tidigare för några månader sedan tror jag minns inte så mycket vad jag gjorde just då men vet att jag har tagit lärdom av den och inte gjort om samma dumma grej jag gjorde för att få ban då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått till polisen sådär bara för att få snutjag och absolut inte sladdra sådär och köra på en oskyldig individ som bara stod där och inte hade något med det att göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte ska göra några dumheter och man ska följa alla regler som står och även göra det som alla staffs och högre säger åt en att göra.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka