Accepterad Liam420 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam420

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Eric Cartman#6205

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bert Carlsson. Han är 50 år gammal och kommer ifrån Södermalm och han jobbar som mekaniker. På fritiden gillar han att gå runt på piren och säga Hej Killen och sen gillar han att sitta på en parkbänk på torget och dricka sig full och vinka till andra som passerar han. Men nu har han tröttnat på att tjäna väldigt lite pengar för sitt jobb och hans timmar han lägger in så han har börjat vara en gammal man som är springis för ett gäng och han tycker om det för han tjänar väldigt snabba pengar för det lilla jobbet han gör men det är ganska farligt så han har en Yolo keps på sig som hjälper han. Det var allt om min karaktär Bert Carlsson.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra rp och bra scenarion. Jag gillar att prata med folk så jag kommer också att bidra med en bra social rp. Jag kommer inte åka runt och lalla eller jävlas med folk eller göra andra regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst i ett scenario betyder att alla som är med i scenario har roligt och ingen blir ledsen eller sur efter scenario. T.ex om jag bär ett vapen på mig som jag har jobbat hårt för att få och sedan blir jag gissla i ett butiksrån och om jag sköter mig så kommer jag få tillbaka mitt vapen.

Hur hittade du Unive? Jag och min kompis gick in på fiveM för att en kompis hade tipsat och den här servern och jag spelade lite och jag tycker den är bra.

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till

Senast ändrad:
Tillbaka