Nekad Liam420 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam420

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam 320#6205

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Bert Carlsson jag är 22 år jag jobbar som bil mekaniker. När jag va liten så dog min mamma och pappa i en bil krock . Dom skulle åka till en restaurang och ha lite egen tid när jag va hemma med min farmor. Polisen kom hem till mig och min farmor och knackade på min dörr och polisen sa att mina föräldrar hade dött i en bill krock. Jag var helt ensam med min farmor och grät och grät tills jag somna. När jag vart 18 så började jag söka jobb som bil mekaniker och jag fick jobbet till sluta jag hade pluggat som bil mekaniker så jag viste vad jag skulle göra. Första dagen på jobbet så visade dom mig runt på jobbet så att jag skulle veta vart jag skulle gå och vart jag ska hämta saker som jag behöver. Mina favorit intressen är att laga bilar och laga andra saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med härliga stunder och hjälpa folk när dom behöver. Jag jobbar effektivt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara tänker på sig själv och tänker på andra också. Till exempel om jag dödar någon för att jag tycker att det är roligt istället för att kanske kidnappa dom och ger dom en Chans att komma ut ur situationen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm - Random death match. att jag springer fram till någon och slår ihjäl honom eller skjuter honom så att han dör.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? vdm - veichle death match. det är typ som rdm men att man gör det med en bil. Att jag kör på han så att han dör.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Utveckla svaren på dessa frågor:
- Berätta om din karaktär. Fyll i vad som hände efter hans föräldrar gick bort tills han blev 18 år.
Vad kommer det sig att han blev intresserad av bilar? Hur kom han till Unive staden? Vad är hans mål/drömmar i staden?

- Har du någon erfarenhet inom rollspel? Här ska du förklara om du tidigare har RP:at på en Fivem server, isåfall vilket och hur länge?

Vad lärde du dig under tiden du RP:ade på den servern?
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Om du har några frågor eller behöver hjälp så kan du skicka ett PM till mig på Discord @DARKSIQE! 🤍

Senast ändrad:
Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka