Ej Antagen Liam34 | Chef-jobb ansökan [🚖Gripen Taxi]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergman17

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
356
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi Chef

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du pÄ discord? svennebanan0_

Hur gammal Àr du? 17

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Har spelar pÄ unive sedan multistaden men tröttnat pÄ fivem nÄgra gÄnger mellanÄt sÄ blivit att jag slutat med fivem och sen kommit tillbaka

Hur rollspelar du pÄ servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer att utveckla jobbet pÄ sÄ sÀtt att jag börjar med att fokusera pÄ att fÄ in ett par stabila anstÀllda, i detta fall nÄgra av mina vÀnner som jag vet kommer vara aktiva och som jag vet kommer att tillbringa bra rp nivÄ inom just taxi företaget. Sedan efter det kommer jag se till att försöka ta in flera anstÀllda sÄ att vi blir mÄnga anstÀllda som kan jobba olika tider sÄ vi alltid har nÄgon i tjÀnst, sedan efter det kommer jag kalla in alla pÄ ett möte angÄende aktiviteten som krÀvs nÀr de jobbar hos oss och efter det sÄ ska allt nÄg flyta pÄ förhoppningsvis, kommer fortsÀtta ta in folk som söker jobb och kommer att ha regelbundna möten sÄ att alla hÄller sig uppdaterade och sÄ att jag vet att jag har drivna anstÀllda samt kunniga anstÀllda. Jag kommer att fÄ in den aktivitet som inte riktigt finns just nu och se till att taxi företaget blir en del av servern igen!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har hyfsat mycket erfarenheter inom taxi yrket, jag har varit anstÀlld samt erfaren tidigare. Men det mesta som jag har aktivitet i Àr inom sjÀlva chefs positionen och det tycker jag Àr vÀldigt viktigt. Jag har jobbat som chef vÀldigt mycket inom mÄnga olika yrken, inte just pÄ unive men pÄ mÄnga andra servers och jag vet hur man driver ett företag samt hur man Àr en bra och driven chef!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag Àr inne runt 4 timmar minst varje dag. Har varit borta lite nu under sommarn men nu nÀr skolan o de drar igÄng sÄ kommer jag att vara hemma inprincip hela tiden.

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Jaja, 100%

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nope det gör jag absolut inte

Har du lÀst vÄra Regler? Yes det har jag, flertals gÄnger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka