Nekad Liam34 | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergman17

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
356
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199159909517

Ditt Hex-ID: 110000147811c8d

Vad är din discord tagg? FiveM#4698

Vem var det som bannade dig? Achooo

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Någon i twitter sa att det var en fet fest på club the munano så jag åkte dit och när jag kom dit så var det en kö. Och när det var min tur att gå in så gick jag in och när jag kom in så råkade jag slå en person så att han dog. Det var inte med meningen. Jag råkade. Förlåt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Någon i twitter sa att det var en fet fest på club the munano så jag åkte dit och när jag kom dit så var det en kö. Och när det var min tur att gå in så gick jag in och när jag kom in så råkade jag slå en person så att han dog. Det var inte med meningen. Jag råkade. Förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men det var inte med meningen förlåt. Jag råkade. Snälla tro mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Jag var ny på servern och när jag spanades in på torget så gick jag fram till en person och sa "Vad tycker du om spelet?" men jag var ny och jag kunde inte reglerna då.

2. Den andra bannen var en felaktig ban när jag blev bannad för att jag råkade åka in i en bil.

3. Min kompis var död mitt ute i Sandy och det fanns bara en ambulans bil och då tog jag den och åkte till sjukhuset och räddade han men sen blev jag bannad för att jag tog en tjänstebil.

4. Jag skulle åka till Marja och jobba och när jag åkte dit var det en person som jag inte såg som stod mitt i vägen och då råkade jag köra på han och då blev jag bannad för VDM.

5. Jag gjorde blommor till Heroin och då blev jag bannad för att man måste ha Krim roll. Men nu satsar jag på att bli polis eller Marja-chef för att jag jobbade som en tok på Marja ända tills nu när jag är bannad.

Jag kommer inte ihåg resten men det är klantiga bans som jag egentligen inte ska göra tex RDM, VDM osv. Men alla mina tidigare bans har jag tagit en lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade egentligen inte kunnat gjort något annorlunda för att jag råkade trycka på musknappen och då råkade jag slå han så att han dog på ett slag för att han behövde nog en Alvedon ganska snabbt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte råka slå någon för att då blir man bannad för RDM (radom Death match) det var inte Staffs fel för att de kanske trodde att jag inte råkade. Jag ber. Jag hatar att vara bannad för att jag har inget att göra då för att jag spelar bara på denna fantastiska server. Snälla

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka