Accepterad Liam34 | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergman17

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
356
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199389839780/

Ditt Hex-ID: 1100001553591a4

Vad är din discord tagg? Liam.#0691

Vem var det som bannade dig? San | Helper

Hur lång tid var din ban? P bannad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Discord: Inbjudan ogiltig FiveM: Korruption inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde att banna mig för att jag tog en FRI bil och körde runt med, vilket jag fattar är oacceptabelt och detta kommer inte att ske igen, jag lovar. Tror även att han valde att banna mig för att jag hade ganska låg rp nivå vid det tillfället och jag tycker att han gjorde helt rätt, jag hade lite attityd i pm efteråt men det är min ADHD som tar över, jag menar ingenting av vad jag säger. Förlåt mig, ska inte ske igen! Lovar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en vit bil stå ganska nära torget så jag valde att hoppa in i bilen och köra runt med den men jag viste inte att det var en FRI bil och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det, jag skulle ha kollat nere i hörnet för då hade jag sätt att det var en siren meny där. Sen efter en liten stund av att jag har kört med den så kommer det en grabb och knuffar samt kör in i mig och då drar jag där ifrån och sen dsyncar han så att hans bil går sönder och då efter 5 min så väljer jag att lämna för att detta inträffade 04:30 på natten och jag vill gå och sova, jag vet att det var dumt av mig för att det var halvt i ett scenario, förlåt för det också. Ska inte hända igen jag lovar. Sen fick jag en p ban och alla indragna roller. **San om du läser detta så förstår jag att du har en annan synpunkt men detta är min synpunkt så förlåt om jag misstolkar allting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Han gjorde rätt i sitt val, jag vet att jag blev arg i pm, men som sagt, San det är min ADHD som tog över. Menar ingenting av vad jag sa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Efter som att jag har kört här i typ över 2 år så har jag råkat gjort några små fel lite då och då men dom flesta är väll för powergaming eller sunt förnuft skulle jag tro. Jag har tagit lärdomar av dom, nu när jag har kommit tillbaka till Unive så blev jag inte bannad på ett tag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låtit bilen stå kvar men jag hade så tråkigt och jag viste som sagt inte att det var en FRI bil, detta kommer inte att hände igen! Jag lovar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Aldrig mer! Jag ska kolla efter siren menyn varje gång jag tror att det är en polisbil! Jag kommer inte göra fel en gång till!

Har du läst våra regler? Ja jag har läst dom samt förstått alla!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp. Jag vet inte vad jag kan utveckla mer, det ända jag vill är att bli unbannad och rpa igen. Kommer inte göra om det jag gjorde fel och kommer se till att inte bli bannad igen!

Senast ändrad:
Gör dom om detta kommer du aldrig in på servern igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka