Accepterad Liam34 | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergman17

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
356
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199159909517

Ditt Hex-ID: 110000147811c8d

Vad är din discord tagg? Liam#4698

Vem var det som bannade dig? ´Liam Eriksson

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De kanske trodde att jag inte hade en anledning för att jag dödade han men min anledning var att han sa att han skulle döda mig med hans kniv men han höll på att bearbeta sitt vallmo så då slog jag han typ 3 gånger så att han inte skulle döda mig men han dog. Förlåt jag kommer inte att göra det igen jag lovar förlåt. Snälla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte en cross upp för berget för att bearbeta mitt vallmo och så stod det en person där och då sa jag "Hur går din dag?" ochdå sa han jag kommer att döda dig och då höll han på att bearbeta sitt vallmo så då slog jag honom typ tre gånger för att han inte skulle dö men han dog. Det var inte med meningen jag lovar att jag inte kommer att göra om det men han hottade mig att jag skulle dödas så jag behövde förlåt. Snälla

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men jag kommer inte att göra om det. Förlåt. Snälla jag lovar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var ny på servern och så gick jag fram till en person och sa "Hur går det för dig i spelet?" men jag var ny då. Förlåt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort något annorlunda för att han sa att han skulle döda mig men om jag måste ändra något så skulle jag inte ha dödat han utan jag skulle antingen springa eller slå han en gång. Och om han tar fram sin kniv så kunde jag ha dödat han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte döda någon utan anledning. Men jag hade en anledning. Men jag skulle inte råkat döda han. Förlåt jag kommer inte att göra om det. Jag lovar

Har du läst våra regler? Ja

Tänk på att man ej får bearbeta vallmo utan kriminell roll och om du ska göra kriminella aktiviteter bli whitelistad samt ansök till kriminell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka