Nekad Liam34 | Ansökan till Servervakt (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergman17

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
356
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? svennebanan0_

Vad är ditt Hex:ID 1100001553591a4

Ange ditt födelsedatum 27 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. **Vardagar**
Måndag: 15-23
Tisdag: 16-23
Onsdag: 16-23
Torsdag: 17-23
Fredag: 18-04

**Helger**
Lördag: 13-16 19-04
Söndag: 12-16 18-23

**Lov**
Måndag: 13-03
Tisdag: 14-04
Onsdag: 16-04
Torsdag: 13-03
Fredag: 12-05
Lördag: 13-01
Söndag: 16-23

Jag kommer inte vara inne exakt dessa tider såklart, men jag kommer se till att vara så aktiv som möjligt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag började på Unive vid 2020, har spelat FiveM väldigt länge. Det var en grabb i min klass som introducerade mig till fivem och jag tyckte att det lät roligt så jag testade och sen fastnade jag bara i det, vi brukade köra varje dag. Har såklart blivit bannad fram och tillbaka under denna tid men är inte bannad nu samt inte varit på en stund, utan de senaste gången jag fick indragna roller var för min aktivitet, var väldigt inaktiv, hade mycket med plugget och hade tröttnat på fivem.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går ju inte att klistra in den, men jag har 33 bans totalt varav de flesta är korta bans, dock den senaste var 2022 samt den första var 2021. Jag har inte fått en ban sedan 2022. Var väldigt dålig på att rpa som sagt förut eftersom jag var mindre men har blivit väldigt mycket bättre och är kunnig inom rp nu. Löste det nu, bilden finns i svar under texten

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har som uppgift att minska lallet på servern och höja rp nivån, dom är som staffs fast med mindre "krafter." Servervakter minskar lallet på servern genom att kicka folk som lallar, och detta gör man genom att skriva /kick (id) (andledning). Detta gör så att den som har gjort felet lär sig och inte gör om det. Genom att höja rp nivå så kickar eller svbannad servervakter personer som lallar och det gör att servern medel rp nivå höjs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att just jag ska bli servervakt eftersom att jag har VÄLDIGT mycket erfarenheter sen tidigare, jag har spelar sen 2020 och därför har jag väldigt mycket erfarenheter samt är kunnig inom servervakts yrket. Jag tycker även att just jag ska bli servervakt eftersom att på min fritid så har jag inget att göra vilket leder till att jag bara sitter och spelar och därför är jag väldigt aktiv inom RP och den tredje anledning varför just jag ska bli servervakt är för att jag tycker att jag är väldigt mogen vilket leder till att jag har ett bra beteende samt kan hålla mitt tålamod. En sista anledning varför ni just ska välja mig är för att jag har varigt servervakt och staff på Unive innan och med det sagt så har jag även tidigare erfarenheter på Unive också. Jag var dock 12 eller 13 år då så jag kunde inte jättemycket, nu skulle jag säga att jag kan alla staff/servervakt kommandon utantill och jag tycker att jag är en väldigt bra servervakt som inte abusar samt inte gör mycket fel, jag tar alltid bevis på allting eftersom att ifall dom inte tycker att det var en rättvis ban så kan man bara skicka klippet så kommer dom inte att säga någonting mer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse innebär att du använder dina "krafter" till din fördel till exempel om du dör i ett skott scenario så väljer du att ressa dig själv. Detta ska inte förekomma, det kommer att göra så att folk kommer att tycka att servervakt teamet är för lalliga och då slutar dom på servern. Korruption förklaras på exakt samma sätt.
Vill tillägga att jag absolut inte kommer abusa då det kommer att förstöra mina scenarion samt jag kommer att bli en problem spelare för servern vilket jag absolut inte vill.
//Mvh

+++++++rep borde bli godkänd då han är en väldigt seriös medspelare och staff! han har varit både ägare, medlem, och staff på servrar så han kan sin grej!

+++++++rep borde bli godkänd då han är en väldigt seriös medspelare och staff! han har varit både ägare, medlem, och staff på servrar så han kan sin grej!
Tackar ❤️ Allt för Unive, vill lixom hjälpa så mycket jag kan

Nekad.

Anledning: Du har mer än 25 bans, du får inte ansöka igen på ett tag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka