Vidare till intervju liam2mine | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

liam2mine

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? liam_prime.

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 1990

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: olle ollhsen 20år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal – Ställer alltid upp för sina vänner och håller sina löften. Målmedveten – Ger inte upp när han har satt upp ett mål. Lugn – Tänker efter innan han agerar och försöker lösa konflikter på ett moget sätt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tjena! Olle Ohlsson kallas jag, 20 år gammal och uppväxt i en ganska lugn småstad lite utanför stan. Morsan jobbade i matbutik och farsan slet som bilmekaniker, så jag spenderade typ halva min uppväxt i farsans garage. Det var väl där intresset för bilar, motorer och att skruva började. skolan var aldrig riktigt min grej, jag hade svårt att sitta still och ville hellre göra saker med händerna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag framför allt kommer bidra med är social och långdragen RP. Jag är inte ute efter att bara jaga pengar, bilar eller snabba vinster, utan jag vill bygga roliga scenarier där fler än bara jag har kul. Eftersom Olle är en social prick som gillar bilar och att snacka med folk, kommer jag naturligt söka mig till ställen där det händer saker – som bilträffar, verkstäder och allmänna hängplatser.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tjena! Att ”spela för motpartens vinst” är egentligen en av de viktigaste sakerna inom bra RP, och det handlar i grunden om att inte vara egoistisk när man rollspelar.

Istället för att bara tänka "Hur vinner jag den här situationen?" eller "Hur ser min karaktär bäst/coolast ut?", så tänker man "Vad blir det roligaste och mest spännande scenariot för båda parter?

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler?
på serverns regler är att alltid hålla en seriös och realistisk RP, följa FearRP och Value of Life genom att värdera sin karaktärs liv, samt att inte använda information utanför spelet (Meta Gaming). Man får inte heller utnyttja spelmekaniker eller buggar för egen vinning (Power Gaming eller Exploiting), och man ska alltid spela för motpartens vinst så att alla får en rolig och rättvis RP-upplevelse.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka