Accepterad LIAM2457 | Ban Överklagan [Leon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LIAM2457

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198820173481/

Ditt Hex-ID: steam:1100001334126a9

Vad är din discord tagg? liam2457

Vem var det som bannade dig? Leonvonadelkvist

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-28 005023.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ej gjorde en sme när jag krockade på klippet dem visade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jagar en person i ett scenario, han lägger en snabb manöver så ja körde in på fel väg, där jag på klippet ser ett träd men jag från mitt perspektiv inte hade hunnit ladda in så långt att det var ett träd. Det jag hörde var enbart kollission ljudet så vad jag upplevde var att jag ingame sa något om krocken att det gjorde ont, men kan isåfall helt enkelt hållt fel knapp samtidigt. Men min bil gör ofta det kollision ljudet under körning så mer än så tänker jag inte på det, och nått som är värt att nämna är att detta hände väldigt fort och intensivt så jag tänkte inte något på vad det igentligen var, om det faktiskt var något som jag själv på min skärm inte kunde fullständigt se.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är inte felaktig då beviset visar jag på ett sätt kör in i ett objekt som jag inte gör en /sme på och det får jag då stå för helt enkelt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, senaste ban Februari 2021, inget mer än så, ingen tidigare krim varning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra är att oavsett vad hade jag kunnat vara på den säkra sidan att är det eventuellt något jag kört in i, så rp:a bara på det istället för att chansa, istället för att åka iväg och det visar sig att det är något man har krockat med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka