Nekad Liam2 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Lindahl

Vad är ditt discord namn? Sweezy_124

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2006

Berätta om din karaktär. Liam Svensson växte upp i en liten by i Norrland, där vardagen ofta var grå och framtidsutsikterna dystra. Som yngsta barnet i en familj med en ensamstående mamma och två äldre syskon, drogs han tidigt in i småkriminalitet. Hans skarpa sinne och snabbhet gjorde honom snabbt respekterad bland de äldre killarna, och snart var han involverad i stölder och småskalig knarkhandel.

Men det som verkligen sög in Liam i en nedåtgående spiral var hans spelmissbruk. Han började med små satsningar men blev snabbt fast i jakten på den stora vinsten. Pengar som han tjänade på sina kriminella affärer försvann lika snabbt i spelautomater och pokerkvällar. Spelandet drev honom längre in i kriminaliteten, då han ständigt behövde mer pengar för att täcka sina skulder.

Trots sitt hårda yttre hade Liam en mjuk sida, särskilt när det gällde hans familj. Han skickade hem pengar till sin mamma och försökte skydda sina syskon från att hamna i samma situation som han själv. Men när ett större rån gick snett och en nära vän skadades allvarligt, insåg Liam att han var på väg att förlora allt. Han stod inför ett val: att fortsätta på den farliga vägen eller försöka bryta sig loss och börja om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ett glatt humör. Långa scenarion så alla medvärkande kan få sig ett skratt men även seriös RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid vinner sina scenarion så det blir roligt för båda motparterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM (vehicle deathmatch) vilket innerbär att man inte ska anväda sitt fordon som ett vapen utan bara använda det som ett transportmedel, METAGAMING ( tillexempel att jag blir kidnappad och dem tar min walkitalki och sen sitter jag i DC med mina kompisar och berättar vart jag är.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej men har kollat på mycket streamers som spelar FIveM och vill gärna vara en del av eran server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka