Accepterad liam12345 | Medlem ansökning [Lil Pepe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam12345

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199233818590/

Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Liam i verkligheten

Vad är ditt discord namn? Liamo#1605

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Liam Jönnssons och är 21 år gammal. Som liten så var Liams pappa beroende av alcohol. Allting började ungefär när Liam var 3 år gammal men sen så slutade när han var 5 år. Liams pappa gjorde inget mot Liam eller mot Liams brorsa men Liam var nära på att förlora sin pappa men Liams pappa kämpade han fick hjälp av Liams mamma och så gick allting bra tillslut. Liams mamma hade ett eget företag som gick jätte bra sen så sålde hon det och skapade mer företag och Liams pappa jobbade med att sälja saker. Liam har alltid varit nyfiken på att testa nya sporter. Liam har gått och testat väldigt många sporter sen så fångade Liam en sport som var fotboll han gick på de i ungefär i 8 år sen så slutade han. Liam älskade verkligen dagis så mycket men när han slutade så blev han ledsen. Liam hade ganska många kompisar när han växte upp men när han började på en annan skola i #:an så förändrades allting han blev mobbad var ledsen när han kom hem så tillslut så bytte han tillbaka till sin gammla skola och då så var han mest med en kompis som var hans bästa vän. Men åren gick och gick så sen så förändrades han bästa vän till bara en vän Han började testa saker göra saker som man inte får och skaffade dåliga kompisar så sen så orkade inte Liam mer så då så sluttade han hänga med han på ett tag. Sen så skaffade Liam en Flickvän som han verkligen älskade. Så han var ihop med hon i typ 7 månader sen så gjorde hon slut och då gjorde Liam ingenting brydde säg inte om något Men sen så började han ta tag och började spela basket och sen så har han fortsätt med det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Denna servern var det första jag spelade det var så kul och jag skaffade kompisar. Men jag vill göra mer som att jobba och hjälpa folk. Jag känner att ni till den livliga servern. Ni Gjorde allting så bra. Jag vill få mer möjligheter med min karaktär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har varit inne i denna servern och spelat mycket och har också rpat mycket. Jag har också lagt mycket tid på min karaktär så den blir bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska RPA Inte bara åt säg själv men också andra För annars blir det en dålig RP.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive på Youtube och tyckte det såg roligt ut har har velat ha Roleplay i typ 2 år och har äntligen det. Tack för mig

vidare till muntlig du har 48h på dig att ta den kontakta limpis eller phlip om namn byte på din karaktär då det togs upp att man ska ha ett namn som man inte heter irl

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka