Nekad Liam123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam0000.

Icke Medlem
Meddelanden
277
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407847457/

Ditt Hex-ID: steam:11000011aad8e21

Vad är din discord tagg? liam0000#3873

Vem var det som bannade dig? Philip 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag umgicks med en massa problemspelare på unive och blev taggad i wagu skottmontage dör han doxar servern och har på aimbot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med några kompisar som var problemspelare bara bland annat wagu som jag rpade mycket med

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Egentligen är det en helt korrekt ban jag hade osså bannat dom om dom doxar servern men jag gör ett tappert försök igen där jag vill be om ursäkt till alla staffs som jobbar på unive och framför allt dig Phille 320 stöttar verkligen inte vad han har gjort försökt be han att ta ner det igen men han blocka mig igår när jag frågade så har ingen kontakt med han alls längre. Och varför han taggade mig i skott montaget var för vi rpade mycket in i unive för att vi var i samma gäng i ett flertal gånger under mina 2-3 veckor som kriminel på unive. men skit samma det var mitt fel jag skulle kanske tänkt mig för vilka jag rpar med inne på servern men jag ber om ursäkt Philip och vet inte riktrigt vad jag ska göra för jag vill inget hälre en att komma tillbaka till unive igen. Men när jag var krim så tyckte jag att jag skötte mig bra skjut nästan aldrig döda typ fyra pers under min tid som krim och då var det i sisita utväg alla gånger. Men skit samma Philip jag vet inte riktigt vad jag kan göra förutom att be om ursäkt till hela unive staff teamet och framför allt dig och Limpis. Hade kunnat göra vad som för att få en extra chans att komma tillbaka mina minnen från unive under alltid jag har spelat där är ovärderliga. Men återigen förlåt hela Staff Teamet,Limpis och Philip.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den längsta banne jag har haft var i 25 dagar typ för c-logg har aldrig gjort de igen efter de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka mig för innan vilka jag rpar med så det inte är problemspelare som t,ex wagu som taggar dig helt ovetande i ett skottmontage.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen jag lovar att tänka mig för vilka jag umgås med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka