Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad heter du på discord? liam0000#3873
Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag typ 16-21
tisdag 16-21
onsdag 16-21
torsdag 15-22
fredag 17-00
lördag 16-01
söndag 15-22
Hur länge har du varit medlem på Unive? I ett år snart med lite pauser.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) hitta ingen bild men har 14 bans kolla mina ban överklagan
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har i uppgift att se till så att alla sköter sig på servern och underlätta för alla staffs. T,ex om dom pratar ooc ig så kan du bana dom eller om dom sitter och skriver i ooc under ett scenario och hetsar.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag tycker att jag är mogen och vill gärna testa på de.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. t,ex om du är inne i en byggnad med massa rum i så tar du toggle id för att se när spelarna kommer till dig.
Abuse är t,ex du blir nerskjuten i ett scenario och du ressa dig själv för att få fördel
Vad heter du på discord? liam0000#3873
Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag typ 16-21
tisdag 16-21
onsdag 16-21
torsdag 15-22
fredag 17-00
lördag 16-01
söndag 15-22
Hur länge har du varit medlem på Unive? I ett år snart med lite pauser.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) hitta ingen bild men har 14 bans kolla mina ban överklagan
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har i uppgift att se till så att alla sköter sig på servern och underlätta för alla staffs. T,ex om dom pratar ooc ig så kan du bana dom eller om dom sitter och skriver i ooc under ett scenario och hetsar.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag tycker att jag är mogen och vill gärna testa på de.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. t,ex om du är inne i en byggnad med massa rum i så tar du toggle id för att se när spelarna kommer till dig.
Abuse är t,ex du blir nerskjuten i ett scenario och du ressa dig själv för att få fördel