Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad heter du på discord? Liam0000
Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag typ 16-21
tisdag 16-21
onsdag 16-21
torsdag 15-22
fredag 17-00
lördag 16-01
söndag 15-22
Hur länge har du varit medlem på Unive? I 5 veckor tror jag och sen var jag medlem nästan hela 2022
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) hittade inte den men har iallafall 14bans totalt
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag tycker att en servervakts uppgift är att hålla koll om det sker regelbrott samtidigt som man rpar( till exempel: man är på piren med sina vänner sen kommer det en bil som vdmar många då kan man sätta på toggleid ta id på personen och sen svbanna personen. Och när man är en servervakt ska man inte försöka att hitta folk som gör regelbrott utan man ska typ låta de personerna visa sig själva när de gör regelbrott så kan man ta åtgäder på personen. En servervakt har även ett stort ansvar på servern eftersom de även kommer att hjälpa till med staffsen arbete lite.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att jag vill hjälpa till på servern då jag ser väldigt mycket regelbrott som sker och staffsen är inte alltid de snabbaste i help och då vill jag kunna ta åtgäder själv. Jag har varit sv innan och jag tyckte det kändes bra att hjälpa till och ta åtgäder. Jag vill även bli servervakt för att då kan jag rpa samtidigt som jag kan ta åtgäder på folk som inte kan bete sig.
Sen kan jag även alla servervakt commands eftersom jag redan har varit sv innan
Sv: commands
/sv - är när man skriver i sv chatten
/toggleid - gör så att man kan se folks id vilket är bra istället för att id peaka om man ska kicka/banna någon
/dv - man tar bort bilen man sitter i eller om man skriver /dv 5 tar det bort bilarna som är närma man kan även skriva mer än dv 5
/kick (id) och (anledning) - man kickar personen som man har tagit id på och sen skriver man vilket regelbrott personen gjort.
/svban (id) och (anledning) - man bannar personen som har gjort ett regelbrott och den personens id (vill bara lägga till att man kan skicka ut i ban bevis och få bannen att bli förlängd)
/revive - man revivar sig själv eller kan man skriva /revive (id) och då revivar man den personen med det idt
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. rruption inom servervakt är när man till exempel använder toggleid i skottscenario eller om man revivar sig själv efter man dött det är ett simpelt exempel finns även många fler saker typ som att kicka/banna en person i scenario för att man inte vill förlora scenariot.
Vad heter du på discord? Liam0000
Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag typ 16-21
tisdag 16-21
onsdag 16-21
torsdag 15-22
fredag 17-00
lördag 16-01
söndag 15-22
Hur länge har du varit medlem på Unive? I 5 veckor tror jag och sen var jag medlem nästan hela 2022
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) hittade inte den men har iallafall 14bans totalt
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag tycker att en servervakts uppgift är att hålla koll om det sker regelbrott samtidigt som man rpar( till exempel: man är på piren med sina vänner sen kommer det en bil som vdmar många då kan man sätta på toggleid ta id på personen och sen svbanna personen. Och när man är en servervakt ska man inte försöka att hitta folk som gör regelbrott utan man ska typ låta de personerna visa sig själva när de gör regelbrott så kan man ta åtgäder på personen. En servervakt har även ett stort ansvar på servern eftersom de även kommer att hjälpa till med staffsen arbete lite.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att jag vill hjälpa till på servern då jag ser väldigt mycket regelbrott som sker och staffsen är inte alltid de snabbaste i help och då vill jag kunna ta åtgäder själv. Jag har varit sv innan och jag tyckte det kändes bra att hjälpa till och ta åtgäder. Jag vill även bli servervakt för att då kan jag rpa samtidigt som jag kan ta åtgäder på folk som inte kan bete sig.
Sen kan jag även alla servervakt commands eftersom jag redan har varit sv innan
Sv: commands
/sv - är när man skriver i sv chatten
/toggleid - gör så att man kan se folks id vilket är bra istället för att id peaka om man ska kicka/banna någon
/dv - man tar bort bilen man sitter i eller om man skriver /dv 5 tar det bort bilarna som är närma man kan även skriva mer än dv 5
/kick (id) och (anledning) - man kickar personen som man har tagit id på och sen skriver man vilket regelbrott personen gjort.
/svban (id) och (anledning) - man bannar personen som har gjort ett regelbrott och den personens id (vill bara lägga till att man kan skicka ut i ban bevis och få bannen att bli förlängd)
/revive - man revivar sig själv eller kan man skriva /revive (id) och då revivar man den personen med det idt
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. rruption inom servervakt är när man till exempel använder toggleid i skottscenario eller om man revivar sig själv efter man dött det är ett simpelt exempel finns även många fler saker typ som att kicka/banna en person i scenario för att man inte vill förlora scenariot.