Nekad Liam122222221313322 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam122222221313322

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? kalvskin1

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Ohlsson och han är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han är uppvuxen i skåne med sin pappa och lillasyster han har gått på polishögskolan och hans dröm är att bli polis. han vill vara med och förändra polismyndigheten för det bättre och kunna göra stort intryck

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer se till att göra rpn bättre speciellt genom att bli staff eller servervakt i framtiden. jag har bra rp och kommer säkert kunna smitta av mig på andra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte alltid försöka sitt bästa och hårdaste att vinna i varje scenario men att låta andra vinna ochså för att alla ska ha lika roligt och samma fördelar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag stal en polisbil vad jag lärde mig är att inte göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: att man använder sitt fordon som ett vapen, NLR: att man ska glömma vad som hände innan man dog o inte minnas något och FAILRP: att man gör orealistiska saker tex att cykla in på sjukhuset är failrp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har ADHD så har väldigt mycket energi

Nekad ansökan
Anledning: Ansök igen om 24h!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka