Accepterad liam12 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam12

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199176045500/

Vad är ditt namn i verkligheten? edwin claren

Vad är ditt discord namn? edwin12#0067

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 3374

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Haddad, Han är 22 år gammal och har haft en väldigt svår uppväxt bland sitt um gänge han hade väldigt mycket problem med skolan och deras ekonomi var inte så bra hemma han mådde inte riktigt bra över det så han började så smått med droger och blev tillslut beroende av det och börja sälja och tjäna pengar till han och hans familj så dom kunde köpa mat han pappa gick bort tidigt i hand ålder när han var 3 år så det var också svårare för hans mamma att få pengar med efter tag när Kevin skulle börja gymnasium så hade inte betyg till det så han började jobba hos sin mamma, vilket han inte tjäna mycket pengar så han blev trött på det och ville bli Krim igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem för jag håller väldigt hög RP nivå vilket kan bli bra för båda andra medlemmar och mig såklart.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar server för att folk håller hög rp nivå vilket jag göra så det blir bätte roleplay i stan vilket båda staff vill och jag.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive roleplay på en twitch streamer som heter drobz.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rolspel är att blir bättre på rp och sen där efter hitta grabbar och starta ett gäng och ta över hela stan vilket jag gjort tidigare i mina dar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att göra server till en bättre rp server så fler vill vara med och spela och känner att här på denna server är det inga som lallar osv :)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? just nu spelar jag bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka