Ej Antagen Liam070 | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam070

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
41
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja Lisas.

Vad heter du i verkligheten? Liam

Vad är ditt användarnamn på discord? Liam070

Ange ditt födelsedatum: 15 Oktober 2007

När fick du medlemskap på Unive? 1 december 2025 ungefär.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja jag har suttit som Chef för Wallins advokatbyrå där jag fick ta på mig rollen för ett helt yrke samt ett av dem viktigaste yrkena på servern. Dessutom sitter jag just nu som verksamhetschef inom sjukvården vilket är mycket ledarskaps arbete samt väldigt mycket ansavr då jag måste se till att sjukvården sköts ordenltigt och så alla sjukvårdare ggör vad dem ska osv när cheferna inte finns tillgängliga. Har även suttit som sjukvårdsledning sen i mitten av februari så därav har jag också väldigt mycket egensakper att ta ansvar, snabba beslut.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill att yrket ska flytta på och göra det mer aktivt genom att engagera dem anställda med t.ex olika tävlingar inom yrket som gör det roligare och även fixa om det finns en möjlighet att ha något form av event. Jag vill dessutom att Marjas ska ha samarbeten med andra yrken/företag då det också kan bidra till en ökad aktivitet och en roligare rpa. Jag vill även minska korruption inom yrket samt att se över alla anställda och se hur dem arbetar. Jag kommer även börja att ha veckliga samtal med varje anställd för att se hur dem tycker at veckan har gått och kolla deras veckliga aktivitet, man kan se det som utvecklingssamtal men varje vecka. Jag kommer även att hålla ett extra öga på ledningen och se över hur dem är samt hur aktiva dem är, kommer även se över den nuvarande bitr chefen och bestämma om han ska vara kvar eller inte. Jag kommer även att samma som ledningen att även ha ett extra öga på dem provanställda för att se att dem gör sitt job och inte begår korruption eller gör fel för om det blir fel kan kunden bli missnöjd och då kan situationen förvärras men möjligtvis inte och förhoppningsvis inte. Sen kommer jag om jag inte redan har sagt det att se över alla anställda se hur dem jobbar osv. Jag kommer även hålla möten ofta med alla anställda där dem får berätta det dem vill ta upp och jag får säga till dem vad jag har och säga.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? På skoldagar kanske 3 timmar plus och dagen sen på helger 5-6 timmar plus så kommer kunna vara väldigt aktiv, är som sagt verksamhetschef på sjukvården så kommer fördela upp mina timmar så typ tre timmar marjas chef och tre timmar sjukvårdare, ja ni fattar hur jag menar.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Lycka till!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka