Nekad Liam06 | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam06

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Liam-#7840

Ange ditt födelsedatum 8 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag - 17.00 - 23:00
tisdag - 17.00 - 23:00
onsdag 17.00 - 23:00
torsdag 17.00 - 23:00
Fredag 17.00 - 04:00
lördag - 12.00 - 04.00
söndag - 12.00- 00.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2020 15 maj har över 3200 timmar på servern

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/744953560315461754/1019612065888997506/Skarmbild_2022-09-14_161303.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakt är att du ska fortsätta åka runt som du har gjort förut och om du ser någon gör fel så ska du banna/kicka han. Som servervakt så ska du inte leta efter fel du ska låta felen komma till dig du ska rpa som vanlig och inte åka till utsatta ställen bara för att kunna banna/kicka folk. Du ska inte använda dina grejer du får tillgång till när du blir servervakt för din egna fördel i scenarion som typ att använda /toggleid eller /revive så du har större chans att vinna ett scenario

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa staffs göra deras jobb lite enklare men ändå kunna rpa. Jag har varit staff förut men tycker inte jag passar som de riktigt då jag vill rpa mer än vad man kan när man är staff om man gem för men servervakt. Jag vill kunna få bort mycket lallare och de har varit ganska mycket lall runt oss nu för att jag rpar med 2-3 streamers och då kan de komma folk som vill förstöra och de hade underlättat för dom och oss om vi hade mer servervakter

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när du använder din roll till din fördel som att ha toggleid på i en stormning eller att du revvar dig när du dör och liknande

Nekad, Utveckla på punkten "Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. "

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka