Nekad Liam05 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam06

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198017183559/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam#7110

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. han heter Frank Hagner han uppväxst har vart med att ha en pappa som är kriminell och han har blivit ganska mycket drabad åt de han har fortsätt lite i sin pappas spår med att vara kriminell när han va ung han börja med att hålla på med drogor och sälja sånt med sin pappa sen blev de att hans pappa dog när dom skulle ta över ett dråg ställe för att kunna få kontroll över drog handen sen blev de att Frank fick sin pappas plats i mafian sen efter några år så åkte alla i mafian i fängelset för utom frank och frank håller sig ganska lågt och försöker att hitta ett nyt gäng han kan gå med i

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har bra rp nivå jag bryr mig inte om jag förlorar ett senario så länge de är roligt för båda sidorna så tycker jag senariot är bra

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har spelat här mycket och gillar serven extremt mycket jag har en extremt bra erfarenhet inom rp och vill inte lägga ner min rp

Hur hittade du Multistaden? vi en streamer

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt och att göra de roligt för båda sidorna

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka