Ange ditt födelsedatum: 4 April 2005
Vad heter du på discord? Liam-#7110
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 1700
Hur aktiv kommer du att vara? mellan 2-4 timmar per dag
Vad heter du? Frank Hagner
Hur gammal är du? 21
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? För att kunna hjälpa folk i stan så dom tjäner sig trygg och att dom kan va på gatorna utan att va rädda för något jag vill kunna hjälpa så stan bli bra igen och försöka sänka kriminalliteten i stan så den är trygg att bo i
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att ta de sariös och att inte hålla på leka runt att göra de man blir tillsagd av högre uppsatta
Vad vet du om yrket i helhet? De mesta då jag har varit polis förut så jag kan ganska mycket kan vålds trappan radio diceplin och allt man behöver veta
Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har varit polis förut
Hur är du som person? En kille som vill hjälpa folk så dom kan på börja ett liv i stan och ha roligt och att dom är trygga där dom är
Är det något vi bör veta om dig? Nej
Vad heter du på discord? Liam-#7110
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 1700
Hur aktiv kommer du att vara? mellan 2-4 timmar per dag
Vad heter du? Frank Hagner
Hur gammal är du? 21
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? För att kunna hjälpa folk i stan så dom tjäner sig trygg och att dom kan va på gatorna utan att va rädda för något jag vill kunna hjälpa så stan bli bra igen och försöka sänka kriminalliteten i stan så den är trygg att bo i
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att ta de sariös och att inte hålla på leka runt att göra de man blir tillsagd av högre uppsatta
Vad vet du om yrket i helhet? De mesta då jag har varit polis förut så jag kan ganska mycket kan vålds trappan radio diceplin och allt man behöver veta
Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har varit polis förut
Hur är du som person? En kille som vill hjälpa folk så dom kan på börja ett liv i stan och ha roligt och att dom är trygga där dom är
Är det något vi bör veta om dig? Nej