Accepterad Liam05 | Medlem ansökning [Tedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam06

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198017183559/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam-#7110

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2006

Berätta om din karaktär. han heter frank han är 21 år gammal och när han va liten så hängde han med sina äldre vänner som va kriminella och efter de så blev Frank kriminell och gick med i maffia efter hans pappa dog då hans pappa va boss så blev frank boss sen fortsätta dom gör alika dant dom gjorde förut tills efter ett bank rån då alla åkte in efter ett bank rån förutom frank efter de så flyttade frank och blev sjukvårdare då han inte hade sutit inne sen va han sjuk vårdare tills den dagen en av han gammla vänner tjalla på han att han va med under bank rånet och att dom skulle lägga en efter lysning på honom efter en stund så märkte hans chef de och efter de blev frank av med sitt jobb och sen sa dom vart frank va efter detta hände så började frank leta efter ett gäng han kunde luta sig emot som kunde hjälpa honom och de är här vi är idag

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har rpat på servern och gillar den jag är aktiv och rp dagligen på servern och nu vill jag kunna ha alla perms som en wl har för att om jag ska lägga ner så mycket tid på den då vill jag kunna ha dom permsen som att jag kan twt och liknande jag vet hur man rp och har gjorde de länge

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att de är en bra server som har bra spelare och bra rp tycker jag jag har spelat mycket rp och har aldrig hittat en server som har så många spelare med så få lallre så då tänkte jag ansöka till wl då den är bra och vill fortsätta rp på servern

Hur hittade du Unive? Vi en streamer vid namn Cosmo_BT

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och göra så andra har de också jag vill att folk ska tycka att de är roligt att rp runt mig och att jag är bra på de jag gör

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna börja rp kriminell och sen fortsätta de där ifrån

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka