Nekad Liam05 | Chef-jobb ansökan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam06

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
11
Användarnamn: Liam05

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Liam

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 100+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har ett stort intresse av bilar jag har varit chef på många olika jobb förut och har erfarenheter inom jobbet och de finns ingen chef. Jag gillar att spendera tid på jobbet och hjälpa kunder så mycket jag bara kan jag har jobbat på vianor flera gånger och vet hur jobbet funkar och hur man använder chef menyen. jag vill också bli chef där för att jag vill nära känna nya folk och att kunna lyssna på kunder

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där förut och har varit biträdande en gång förut jag vet hur en chef ska bete sig och vet hur man kan rp jag har hjälpt min pappa att fixa våran bil hemma lite så jag har lite kunskaper på så sätt. jag har jobbat där förut så jag vet hur man pimpar bilarna jag vet hur man ska sätta priserna jag vet vart man ska ställa bilen för att kunna pimpa den som dom vill.

Berskiv din karaktär? han heter Frank Hagner han har haft en ganska seg upp växts han börja med att kasta bort sitt liv med att vara kriminell men har har gått och vända sitt liv. han har ganska många vänner och många erfarenheter inom sälja bilar nu när han morfar jobba på Gunillas. han har varit där som liten och hjälpt sin morfar med lite jobb. Frank hade 2 föräldrar men båda dog i en bil olycka Frank har gått i sorg på grund av detta. men han har valt att jobba sig igenom detta och försöka bli star igen.

Hur ofta kommer du vara inne? Tisdag 18:00 - 21:30
Onsdag 18:00 - 21:30
Torsdag 18:00 - 21:30
Fredag 18:00 - 02:00
Lördag 12:00 - 03:00
Söndag 12:00- 21:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka