Liam05 | Ansökan till Support[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

Liam06

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Liam#7110

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 18:00 - 22:00
helger 12:00 - 03:00

Berätta om dig själv Jag är en trevlig grabb gillar dom mesta även om om inte gillar mig så bemöter jag dom med samma ton som jag gör med alla andra inget bara för vi är ovänner så bemöter jag dom inte på någon annat sätt en vad jag gör med alla andra

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle speca runt mycket leta efter lallalare som förstör rpn för alla andra jag skulle hjälpa dom som behöver hjälp jag skulle hjälpa folk i support så dom kan fortsätta sitt rp vidare. Jag skulle försöka ta så många reports jag bara kan så folk sliper sitta och vänta skulle läsa ban överklagan och sedan neka dom eller godkäna dom beror på hur läget ligger till jag skulle aldrig vara partisk skulle aldrig lita mer på någon bara för jag känner dom irl eller bra vänner med dom på dc jag skulle alltid vara lika mott alla för bara för jag känner någon irl så betyder de inte att dom har bättre rp eller har mer makt i ett senario

Senario 1
Om de kommer in en kille i support och säger att de är en kille som har dödat han på greenzone då tpar jag till han kollar vart han är sen om han är på greenzone så resar jag han och sen frågar jag han om bevis så jag kan banna han som gjorde de felet eller ge varning bror på hur de hände

Senario 2
Om en kille väljer att komma support sägar att de inte fick deras pengar när dom gjorde bankrån då ber jag en högre staff komma in för att ta hand om de.

Senario 3 om de är en kille som kommer support och säger att de är en kille som åker runt och vdmar folk då frågar jag har du bevis eller har du id på killen så kan jag speca han och se om han gör de om han gör de kan jag banna han eller om han inte gör de så säger jag till den kille som sa de är du 100% för när jag speca han så vdmade han ingen

Hur länge har du spelat på Multistaden? om 4 månader så har jag spelat i 1 år

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För att multistaden är en under bar server med en under bar ägare och ett bra staff team. Jag har spelat är länge och har rpat typ hela tiden men nu börjar de bli ganska tråkigt tycker jag för att men börjar bli klar med allt känns de som men de finns mycket kvar men jag skulle häldrä lägga min tid på att bli glad och hjälpa dolk i stället

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Genom att hjälpa folk som behöver hjälp sitta och speca senarion sitt och speca runt för att få bort lallar dv bort bilar som står mitt i vägen bara göra så mycket grejer de bara går för att få multistaden till en bra rp plats som alla trivs på och vill stanna kvar länge på

Regler

Rdm: När du dödar någon utan en bra anledning.

Vdm :När du kör över en person med ett fordon, vilket man inte får göra.

Copbait: Typ att du åker och sladar runt en polis för att få han uppmärksamhet.

Metagaming: När du använder information från något du fått reda på Out of Character

NLR: Är om du har haft nån scenario och nån har dödat dig så betyder det att du inte minns nåt om de senariot.

FEARRP: Du ska värna om ditt liv och andras typ om du är under hot av en kniv eller pistol ska du rp rädd

POWERGAMING: Är om någon typ skjuter dig i benet kan du inet fortsätta under de senariot som inget har hänt du måste rp på att du har ont i benet och haltar eller något liknande. 2. Om du tar en bil och sen krockar med den i en lyktstolpe så måste du rp på att du har gjort illa dig inte bara fortsäta åka vidare

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit staff på multi förut så jag lärde mig ganska mycket då

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dom mesta
/dv - för att ta bort bilar

/bring ID - för att ta någon till dig

/goto ID - för att gå till någon

/sqlban ID - för att banna någon

/sqlunban ID - för att unbanna någon

/sqlsearch steamnamn - då ser du någons steam ID så du kan /sqlbanoffline

/sqlbanoffline - för att banna någon som inte är inne på serven

/tpm - då teleportar du till din marker

/freeze - för att frysa spelare så han sitter fast

/spec - för att speca någon

/toggleid - för att se id på folk page down funkar också

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja absolut man lär sig nya grejer varje dag och kommer anpassa mig utifrån systemet

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan en multistaden behöver inte något anat

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope :)

Tillbaka