Nekad Liam05 | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam06

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 3 April 2005

Vad heter du på discord? Liam-#7110

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 19:00-22:00
Sommarlov lite när jag vill

Hur länge har du spelat på Unive? mer än ett 1

Vad skulle du göra om du blir servervakter? skulle kicka folk som jag ser runt mig som lallar och inte kan bete sig skulle ränsa alla lallare på piren eller torget folk som inte vet hur man rp och som bara kommer in för att förstöra för andra typ streamers eller folk som bara försöker rp och ha roligt vill kunna hjälpa servern som jag har spelat på läng och gör den bättre så alla kan ha roligt

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag har rpat här i 1 år och vill kunna hjälpa servern så den blir bra och att den blir mindre lallare och roligare rp

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle kicka folk som inte kan bete sig och lallar runt som jag ser och hålla koll på några platser de är mycket lall på

Varför ska just du bli servervakt? för jag är aktiv och att jag gillar servern och vill hjälpa den bli bättre och få bort alla lallare som förstör för andra och inte vill något annat än att förstöra

Varför vill du bli servervakt? För jag vill kunna hjälpa servern med någon men ändå kunna rp

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? bra då jag har varit mod och servervakt innan

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja de har jag men kommer inte ihåg någon av dom

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka