Nekad Liam0012 | Beslut Överklagan [Raaban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam0012

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Ditt discord namn: heltcrazy

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim samt prisökning 2

Vem/vilka tog beslutet? RAABAN

Varför tror du själv att beslutet togs? Då han angav rdmade en grabb.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom att enligt hans synvinkel riktade jag lite efter han åkt iväg men på för mig riktade jag när han stod bredvid mig med sin bil och helt stilla sen åkte han iväg. Jag valde i första fall att rikta mot han då han hade en av våra största fienders gäng kläder på sig och beteede sig riktigt skumt. Vi frågade flera gånger vilka han var med och försökte komma på någon lösning men han sa bara inga flera gånger. Han reppade deras kläder helt och kändes väldigt nervös och ville knappast prata med oss och försökte åka iväg flera gånger. Jag hoppar då ut riktar han för att försöka kidnappa han och få fram ett scenario, han åker då iväg och jag försöker skjuta däck men misslyckas och sedan hsar han. De man visade mig i support så riktade jag efter han åkt iväg och hsade han direkt men så var det ej i självaste fall. Jag riktade sen åkte han, det kallas dsync men det verkade dom inte förtå och staffen satt bara och suckade och klagade istället för att lyssna på min synvinkel av det hela scenariot. Jag tycker staffen var väldigt dålig och uppförde sig inte profesionellt i supprot. Han var inte sammarbetsvillig alls och kände som han bara ville dra min krim direkt. Sådant beteende gillar jag inte. Min del av scenariot låter skumt för er men varför skulle jag som precis blivit bannad komma tillbaks köpa krim och välja att rdma en snubbe helt utan andledning?. Största delen av att jag gör denna besluts överklagan är såklart för att försöka få tillbaks min krim men för största del hävda min prisökning, visst jag kunde gjort scenariot lite roligare och inte skjuta direkt och investigera lite mer om han var med några och försöka få fram mer information. Men tyckte han tog lite hårda åtgärder och tycker absolut inte att jag förtjänar det, min synvinkel såg helt annorlunda ut men såklart är det svårt för han att ta in då jag inte hade något klipp eller liknande då det inte såg skumt ut för mig och jag klippar inte saker från scenarion hela tiden.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Nej inte fått något bevismaterial alls.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Överklagan nekad.
Beslutet är stärkt av andra krimansvariga samt koordinator.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka