Accepterad Liam0012 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam0012

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066

Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? liam002313121

Vem var det som bannade dig? ICE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-08 190605.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag la mig ned genom f3 när flertal grabbar slog mig på trygghansa vilket var mycket dumt och efterblivet av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid trygghansa så blev det ett litet bråk med mig och ett par andra där så börja dem slå mig och hoppade på mig och då valde jag dumt nog att lägga mig ner istället för att stå upp och slå som vanligt. La mig ner en gång för att inte bli slagen, dock så måste jag notera att det var en kort grabb som gick runt med en kniv och försökte knivhugga mig mitt på trygg vilket inte var så bra och var en av anledningarna till att jag la mig ner då jag inte ville dö vilket var väldigt dumt. Ska på semester om 2 dagar så vill verkligen gärna hinna rpa lite vet att jag gjorde ett grovt fel och är ledsen över det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban jag gjorde fel att lägga mig på marken för att inte bli slagen och jag får stå för de konsekvenser, Dock så försökte de knivhugga mig på platsen vilket inte var rätt men anser fortfarande inte att mitt beteende var bra ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans tar jag lärdom av medans jag är bannad sedan lärt mig av dem när jage tillbaks.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle helt enkelt skitit i att lägga mig ner för att få ett försprång eller ett + i scenariot då det förstörde och gjorde scenariot dåligare än det var. Jag gjorde fel och är ledsen för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska emote abuse eftersom det förstör scenarion och gör bara de tråkigt för motpartens sida samt din egna då du förstör för dig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka