Antagen Liam0012 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam0012

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Heltcrazy

Ange ditt födelsedatum 10 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff på Unive eftersom att jag är bra på att kommunicera med medlemmar och försöker alltid att ha en god ton även fast spelarna blivit arga, Men behövs det kommer jag sätta i och säga vad som kommer ske. Är mycket bra på att lösa problem och frågor medlemmar har på servern och försöker alltid att göra så det i slutändan blir bra och alla är nöjda. Är mycket erfaren inom rpn då jag har spelat ett tag och lärt mig allt. Har mycket bra tålamod och förståelse för spelare på servern. Är också öppen för feedback jag själv då jag kanske inte är den bästa och kan lära mig ännu mer så jag blir ännu bättre. Är redo att visa mitt jag och göra servern till en bättre plats.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar på unive är att rpn är bra samt men den kan bli bättre. Folk skjuter ganska mycket på servern och ibland är rpn ganska låg mest på kvällarna då det är då de skottas som mest och rpn är mest som låg. Många lallar och skjuter innan de tar den sociala biten. Staffs måste ägna sin tid mer på kvällarna och se över vilka som lallar mest då och bara förstör. Rpn har dock blivit bättre på sistone måste jag erkänna och det går uppåt, Men det finns fortfarande små saker som är stora problem som måste förbättras.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med staff teamet är att vi måste specca mer på de områden där folk skjuter som mest samt att kolla på det gängen som skjuter mest och sen ta åtgärder på de personer som gör fel i scenarion. Vi måste granska reglerna och fråga medlemmarna vilka som bryts mest och sedan ta det därifrån och ta åtgärden på de som inte lyssnar på de viktigaste.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska inte bete sig oseriöst eller lalla med medlemmarna på servern då du är personen som representerar servern och kan göra den till ett bättre ställe. Kommer kommunicera bra med spelarna och lyssna alltid på deras synpunkt och deras föklaringar sedan ge en bra förklaring och feedback till dom. Såklart ska jag också följa reglerna så det inte blir en korruption inom staff yrket. Det är viktigt att agera professionellt eftersom medlemmar ser upp till oss staffs.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att lägga upp det så att jag tar mitt privat liv före med skolan och sådant på dagarna medans på kvällarna kommer jag ägna min tid att rpa som staff och gö staff arbete. Kommer göra ett schema och spela ett par timmar typ 5h om dan och gö statf arbete. Dock kommer skolan gå före då jag inte vill hamna bakom bara för att spela. Men vill ändå visa min chans som en trogen staff som inte bara har den och ej är aktiv. Nu när hösten och vintern närmar sig kommer jag vara ännu aktivare speciellt nu på höst lovet.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, vart staff på andra servrar och lärt mig mycket av reglerna och hur man är en bra och trogen staff. Vet att jag har en dålig historik på Unive men vill ge det en ärlig chans på Unive och visa att jag är en trogen staff. Kan vartenda staff kommando som finns och vet spik rakt hur man använder dom.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Redo inom allt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka