Nekad liam0000 | Beslut Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam0000.

Icke Medlem
Meddelanden
277
Reaction score
11
Ditt discord namn: Liam0000

Ditt Hex-ID: steam:11000011aad8e21

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? William

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag och en kompis körde rundor i grove och då kom det två bilar från ingen stans som börjde jaga oss vi körde då till ett avlägset ställer och väljer då att hoppa ut och försöka kidnappa dom men istället blir jag skjuten i benet Jag valde att emot abousa i en skottlosning som gjorde att jag ställer mig upp fortare än vad andra gör vilket jag valde att göra så jag använder då emoten försökte springa ifrån skottlosningen men då fick jag ett skott i bakhuvudet precis när jag ställer mig upp och dör direkt

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom det inte borde vara indragen krim har själv sett folk hoppa supp på flera personer som har gjort precis samma sak och dom har max fått två krimvarningar och eftersom jag inte hade några tycker jag också att jag skulle åtminstånde kunnat få en krimvarningar plus ban precis som alla andra plus har jag bara fått 1 indragen krim på 8 månader och har väldigt bra historik på servern. Fick inte ens en chans i supp att förklara mig ifall vi hade kunnat snacka i supp william tror jag att vi hade kunnat komma fram till en bättre lösning.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Kan tyvär inte hitta klippet eftersom jag skriver detta på luren

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka