Nekad Liam0000 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam0000

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407847457/

Ditt Hex-ID: steam:11000011aad8e21

Vad är din discord tagg? Liam0000

Vem var det som bannade dig? Shabbe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-23 224535.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade lagt upp ett montage som kanske va ute i 1 dag detta gjorde jag eftersom två azzpa plus boten drog min krim för jätte dåliga skäl och letade bara fel hos min så dom kunde dra dom och då blev jag sur för ingen i ledningen svarade heller vilket va ganska omoget av mig om jag får säga det själv.som sagt denna ban va mitt fel och jag ber om ursäkt. och vill gärna få en sista chnas å bevisa att jag verkligen kan rpa Toris nu om det är du som tar den igen :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi va i en skottlosning dom skjuter ner mig jag tar upp mina händer dom lootar mig mitt i skottlosningen sen kommer folk från mitt gäng och skjuter ner dom och jag väljer att loota tbx mitt vapen så jag kunde hjälpa till och försvara mig själv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej korrekt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aa för små saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lägga ut mitt gammla montage på publick

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka