Accepterad liam0000 | Ban Överklagan [samme_gaming57}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam0000.

Icke Medlem
Meddelanden
277
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407847457/

Ditt Hex-ID: steam:11000011aad8e21

Vad är din discord tagg? Liam_0007

Vem var det som bannade dig? Samme_gaming57

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-15 162927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att hoppa ut och rikta sen valde dom att köra därifrån och jag skjut ner dom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi va på motorvägen så hoppa jag å staken ut å rikta på några vi tänkte kidnappa men dom valde att köra därifrån och då valde jag att börja skjuta eftersom dom körde därifrån sen efter det så kidnappade staken en av och dom pratade och staken gav tbx hans saker och inget mer med det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte direkt om det var fel eftersom vissa staffs säger att man får skjuta ifall dom väljer att köra när man riktar och vilka säger att man inte får tycker den regeln är lite oklar. Enligt mig så tycker jag att jag inte gjorde fel vi pratade med dom ett bra tag innan jag å staken valde att hoppa ut och rikta så jag tycker den är felaktig för man ser bara i klippet när vi hoppar ut så dom har förkortat klippet så man ser inte allt i från början som sagt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för små saker som hänt för längesen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt vi tänkte bara kidnappa dom och prata med dom men som sagt dom valde att köra därifrån och jag valde att skjuta istället hade jag bara kunnat dra därifrån och låtit dom va eller något och kidnappa kanske vid ett bättre tillfälle

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka