Accepterad liam0000 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam0000.

Icke Medlem
Meddelanden
277
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407847457/

Ditt Hex-ID: steam:11000011aad8e21

Vad är din discord tagg? Liam0000

Vem var det som bannade dig? Clässic

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-14 201043.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att droppa min glock vilket är pwg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis åkter rundor i vår bil sen kom det flk från loszetas och började rikta på oss vi försökte köra iväg ifrån dom men vi lyckades inte och vi hamnade i en skottlosning och jag blev nerskjuten och då valde jag droppa mitt vapen på marken och visste abslut inte att de va ett regel brott

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej korrekt och jag förstog vad jag gjorde för fel i efterhand och dom förklarade för mig isupp vad jag gjorde för fel och lovar att aldrig göra om de igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. AA för lite små saker. Har inte blivit bannad på över 3 månader så sorry

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tagit upp händer och inte droppat vapnet lovar att läsa igen reglerna en gång till innan jag går in

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka