Nekad liam0000 | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam0000.

Icke Medlem
Meddelanden
277
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407847457/

Ditt Hex-ID: steam:11000011aad8e21

Vad är din discord tagg? Liam_0007

Vem var det som bannade dig? Harry

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-10 214326.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att sno en bil efter en skottlossning vilket är korrekt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hamnde i en skottlosning nere vid hamnen typ så hamna vår bill upp och ner på taket och efter skottlosningen var klar så tänkte jag dra från platsen och istället för att springa så valde jag att sno en bil som var där och dra direkt i från platsen så jag drog ut förare som satt kvar och tog up min kompis och lörde därifrån med deras bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej korrekt eftersom jag valde att röra kroppen som satt i bilen eftersom jag drog ut han och sen får man inte heller sno bilar efter skott scenario men jag visste inte riktigt vad jag skulle göra tillfallet och då gjorde jag bara det snabbt och tänkte inte mig för direkt och valde att köra därifrån med deras bil istället för att bara springa fram till ett garage istället vilket va mitt fel och dumt beslut av mig. Men i det tillfället så tyckte jag de va okej att sno bilen eftersom jag skulle dra från platsen snabbt och om jag hade gått så kanske polisen hade kommit men skitsamma det var mitt fel och ja ber om ursäkt för det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för små saker det var ett tag sen jag blev bannad sist

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat springa därifrån istället och dragit till ett garage

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka