Nekad liam0000. | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam0000.

Icke Medlem
Meddelanden
277
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407847457/

Ditt Hex-ID: steam:11000011aad8e21

Vad är din discord tagg? Liam0000

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-08 224002.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att fuska

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag använde mig av en så kallad ESP eftersom mina kompisar gjorde det och så ville jag testa men blev ac bannad direkt och ångrar mig väldigt mycket eftersom jag har bara spelat på unive och är en trogen spelare och har spelat på unive i typ 3 år och jag ångrar mig så grovt och om jag hade kunnat få en chans till så lovar jag att aldrig testa fusk eller något liknande igen. Förlåt vill verkligen komma tbx å spela på underbara unive igen med mina kompisar som spelar där och bara ha kul och aldrig fuska igen. Och jag ber om ursäkt för jag valde att testa fusk ångrar mig grovt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej korrekt jag va cp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för små saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte va cp å testa fusk

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaaa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej Liam!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 2990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Vadå ska jag betala 3000 för jag hade esp i typ 10 min innan jag blev ac bannad har aldrig ens fuskat innan och nu vill ni att jag ska betala de priset hahah

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka