Nekad liam0000. | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam0000.

Icke Medlem
Meddelanden
277
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407847457/

Ditt Hex-ID: steam:11000011aad8e21

Vad är din discord tagg? Liam0000

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-09 223021.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag valde att gå in på servern med filer som inte var okej. Det var ett dåligt beslut av mig och jag ångrar verkligen det som jag gjorde och jag lovar att det aldrig kommer att hända igen. Jag har spelat aktivt på servern i flera år och har inte gjort något sånt här tidigare. Det enda som jag ber om är en sista chans så att jag kan visa vad jag verkligen kan göra. Det här var ett misstag som jag gjorde en gång och det var inte min mening och jag lovar att det inte kommer att ske igen. Jag kan verkligen rpa på ett bra sätt och jag kan visa det om jag nu kan få en sista chans att verkligen bevisa för er hur jag kan rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så använde jag mig utav en ESP fil, vilket absolut inte var okej och jag ångrar det som jag gjorde. Och jag hoppas att jag kan få en till chans att bevisa för er att jag verkligen kan rpa och visa en annan sida.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej korrekt jag va cp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för små saker innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte va cp å testa ESP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaaaaaa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka