Accepterad liam0000 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam0000.

Icke Medlem
Meddelanden
277
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407847457/

Ditt Hex-ID: steam:11000011aad8e21

Vad är din discord tagg? Liam_0000

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-21 163343.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde terror dåd när jag av staff så allt va bara mitt fel och jag va cp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va nere vid industrierna och då rikta dom på mig så jag valde att skjuta tbx som vem som helst hade gjort så efter jag döda dom blev jag inkallad till supp med Analytikern och typ trippy tror jag de va de va längesen. Men iallafall på klippet dom vissar i supp så ser man tydligt att dom rikta på mig och jag skjuter ner dom men endån så säger trippy och analytiker att jag ska få indragen krim och då pallade jag inte mer för jag va trött på att få indragen krim för ingenting medans dom andra inte fick några åtgärder alls antagligen för do hade allians med Santos eller nåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej korrekt jag valde att lägga terror dåd.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för små saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skriva till 320 istället för att sitta i supp med två personer som vägrar lyssna på mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja hitta inte min ban bild

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka