Accepterad liam0000 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam0000.

Icke Medlem
Meddelanden
280
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407847457/

Ditt Hex-ID: steam:11000011aad8e21

Vad är din discord tagg? Liam0000

Vem var det som bannade dig? Mattson1

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-21 163343.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att gå in på kvällen och skjuta som icke medlem vilket är fel av mig och det förstår jag Och jag gjorde fel av mig jag kunde istället vänta bara och köpa krim lite senare men jag tänkte inte så långt drf vill jag gärna komma tbx igen och vissa att jag kan bättre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va och skjut uppe på något berg med några kompisar sen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej korrekt ban eftersom jag valde att köra krim utan krim eftersom jag inte hade råd med krim för tillfället drf vill jag komma tbx igen och kan vissa att jag kan bättre än det jag vissa. Först och främst så vill jag be om ursäkt för mitt dåliga beteende och det var 100% det dåligaste valet jag gjort och saknar verkligen unive och vill vissa att jag har bättre rp en vad jag vissa för er och jag kommer absolut aldrig göra om det igen och ifall jag blir unbannad kommer jag rpa polis ett tag och lite senare kanske köpa krim igen ifall jag känner för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för små saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunnat ansöka till medlem igen och börjat rpa polis eller något annat lagligt jobb inom rpn

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att köpa krim nästa gång och och absolut inte köra krim utan krim jag skulle vetat bättree eftersom jag själv har varit staff

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja kunde inte ta bild på ban meddelandet eftersom jag inte är hemma

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka