Nekad liam0000 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam0000.

Icke Medlem
Meddelanden
277
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Liam0000

Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? vrf just jag vill bli staff är för att det verkar vara en rolig uppgift plus du får lära dig en massa nya saker genom att vara staff sen får du ett mycket större ansvar att följa alla regler till punkt och pricka. Sen är jag själv en ganska glad å prat glad person i säg som kommer vara en fördel för mig tror jag i speciellt support och andra sammanhang. Sen vill jag bli staff för att hjälpa servern att utvecklas framåt och ta tag i saker som inte fungerar för tillfället. Sen dessutom har jag spelat på unive till och från och vet ungefär vart det finns problem i rpn och kommer ta tag i det direkt ifall jag blir helper tsm med dom andra i staff teamet. Sen har även jag tröttnat lite på att rpa just nu så jag kommer vara en väldigt aktiv staff som kommer typ sitta sup 24/7 sen kommer jag vara inne och specca scenarion och bedöma dom med andra staffs. plus så va jag helper för ett litet tagsen och lärde mig en hel del då även inom rpn som jag inte visste om innan som jag har lärt mig nu.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu så tycker jag att det finns mest brister inom krim rpn eftersom nu finns det mer kriminella än någonsin och behöver hålla ett extra öga för det är väldigt mycket problem i det så som pittningar,lall,shoot on sight osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? sitta och diskutera om ett reglebrott händer ofta ofta så kanske det är dags att ta hårdare åtgärder på just det regelbrottet.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar professionellt enligt mig är när du inte är partisk vilket är bland det värsta jag vet sen t,ex du sitter support med några som behöver hjälp dom börjar skrika och har en hög ton då är det viktigt för dig att inte följa med å skrika utan att du mutar dom till dom har lugnat ner sig så att du inte börja skrika tillbaka sen är det också väldigt viktigt att du hör båda sidorna av scenariot innan du bestämmer dig för åtgärderna.. Sen är det väldigt viktigt att när du har fått staff rollen att du sköter sig till punkt och pricka för att om du gör regel brott så förtjänar du inte staff rollen sen när man har fått helper rollen ska man ha huvudet utåt och vara en förebild för alla som är inne och rpar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ungefär dessa tiderna
Måndag typ 16-21
tisdag 16-21
onsdag 16-21
torsdag 15-22
fredag 17-00
lördag 16-01
söndag 15-22
lite olika pågrund av träningar. Ungefär dessa tiderna kan jag vara online och hjälpa till på Unive oftast är jag inne sent på kvällarna när det är helg och lov.

Hur länge har du spelat på Unive? i drygt 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag va helper för ett litet tags sen där jag lärde mig väldigt mycket under dessa tider. Enligt mig så när jag va staff så gick det bra till en början dom två första veckorna gjorde mycket staff arbete satt i supp varje dag typ sen blev jag sjuk i 1,5 vecka och gjorde inprincip inget staff arbete alls och det gick väldigt dåligt dom sista veckorna. Därför skriver jag en ny ansökan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej =)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka