Antagen liam0000 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam0000.

Icke Medlem
Meddelanden
277
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Liam0007

Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? För jag har varit staff här innan på unive men under den tiden hade jag inte mycket tid över på fritiden att hjälpa till. Men nu har jag mer tid över och det närmar sig sommarlov och då har jag gått om tid över därför söker jag till staff återigen. Varför jag ska bli staff är för att jag är en driven staff och jag kommer ha mycket tid att göra staff arbete på sist jag va staff lärde jag mig väldigt mycket om hur alla kommands osv fungerar. Jag tyckte det var väldigt roligt att vara staff och hjälpa servern att få så hög rp som bara mylligt. Jag är även en väldigt rättvis person och säger till att alla får de åtgärder som de behöver och hatar folk som är korrupta dom är duma i huvudet rent ut sagt. Om du väljer att ta in mig i staff teamet en gång till så kommer du få en väldigt o partisk och pålitlig staff i teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu tycker jag krim rpn är lite så där många som pittar och väldigt många som har svårt att fatta alla regler. Men samtidigt tycker jag att vissa krim regler behöver förtydas och göra det mer tydligt så många fler personer förstår

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Kanske sitta ner och funder kanske skriva om dom och formulera om dom så det blir lättaree för dom att förstå så blir det mycket enklare för alla. Och sen ta hårdare åtgärder på folk som begår samma regel brott om och om igen och sätta högre krav på spelarna.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar professionellt enligt mig är när du inte är partisk vilket är bland det värsta jag vet sen t,ex du sitter support med några som behöver hjälp dom börjar skrika och har en hög ton då är det viktigt för dig att inte följa med å skrika utan att du mutar dom till dom har lugnat ner sig så att du inte börja skrika tillbaka sen är det också väldigt viktigt att du hör båda sidorna av scenariot innan du bestämmer dig för åtgärderna.. Sen är det väldigt viktigt att när du har fått staff rollen att du sköter sig till punkt och pricka för att om du gör regel brott så förtjänar du inte staff rollen sen när man har fått helper rollen ska man ha huvudet utåt och vara en förebild för alla som är inne och rpar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ungefär dessa tiderna
Måndag typ 16-21
tisdag 16-21
onsdag 16-21
torsdag 15-22
fredag 17-00
lördag 16-01
söndag 15-22
lite olika pågrund av träningar. Ungefär dessa tiderna kan jag vara online och hjälpa till på Unive oftast är jag inne sent på kvällarna när det är helg och lov. sen är det somsagt snart sommarlov och då får jag en hel tid över

Hur länge har du spelat på Unive? i drygt 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag var staff för ett tag sen.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka