Nekad Liam Svensson | Medlem (RACK_swagy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199009659895/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Nilsson

Vad är ditt discord namn? Lillemor#7455

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Liam Svensson är en 22 årig man som kommer ifrån Norge, han har alltid varit bortskämd då hans föräldrar, hans svensson och Kristina svensson, är miljonärer. på grund av detta har han en väldigt kaxig attityd då han tror att han är bättre än alla andra. hans föräldrar har nu fått nog och han får längre inte bo kvar hos dom. han hittade ingen mening med livet då han alltid fick allt han ville ha. han har nu bestämt sig att flytta till Unive och starta ett nytt liv på egenhand. hans intressen är driftbilar och han har alltid velat jobba som gruvarbetare. han är beredd på att skaffa nya vänner och hitta på nya saker. Lite kort om Liam svensson

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har tidigare varit medlem på servern då jag bidragit till roliga scenarion och bra RP, känner att det är dags igen då jag vill ta det lite mer seriöst. Kommer bidra med bra RP och roliga scenarion där man inte bara spelar för pengar och att vinna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En god och bra RP, samt att jag kommer bidra till en bättre sammanhållning och roliga scenarion. har även erfarenhet av en högre nivå av rp där det inte bara handlar om att blir rik. har kollat på Unives RP och det känns som rätt server där jag kan rpa seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempel du är med i butiksrån och är en gissla, du måste göra det som rånarna säger till dig att göra och du kan bara inte gå därifrån. Exempel 2 Om polisen stoppar dig och ber dig följa med till stationen så måste du göra det för att dom ska ha en chans. Det handlar alltså inte att just du ska vinna utan att motparten också ska ha en chans.

Hur hittade du Unive? Har spelat på tidigare och är en av de största servrarna, så man har ju hört en del om den. Var också medlem förut men den togs bort eftersom jag slutade spela.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka