Accepterad Liam Svensson | Ban överklagan [Einar]

• Trådskapare Trådskapare Nicki minaj
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
N

Nicki minaj

Gäst
Användarnamn: Liam Svensson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099932938/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Nicki minaj

Vad är din discord tagg? Nicki minaj#5158

Vem var det som bannade dig? pilot

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vdm ljuger i support

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Körde på en kille av DSYNC och ljuga i staff ärende

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille jag var i gang med som jag hata sen såg jag honom på torget så jag åkte upp till han och sa hoppa in i bilen inte som att jag ville råna han för han e skit fattig och har ingenting så ville inte råna honom bara snacka med honom sedan slå ner han någon annan stans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Han gjorde ju rätt Jag ljög ju i support om att jag körde en bil

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut och tagit lärdom av alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte åkt upp till han från första början och inte ljugit i support ärende sen hade jag bara kunna klippa när han flög så man ser att jag inte körde på honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Jag kommer inte köra upp sådär på gz även om min tanke inte va att råna honom

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka