Accepterad Liam Svensson | Ban överklagan [Ax3l]

• Trådskapare Trådskapare Nicki minaj
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

N

Nicki minaj

Gäst
Användarnamn: Liam Svensson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099932938/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Nicki minaj

Vad är din discord tagg? Nicki minaj#5158

Vem var det som bannade dig? ~320

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? p ban fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de bannade mig för att jag fear rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis åkte till weed stället där 2 personer kom och 1 person hade en uzi och en hade en pistol så de tvingade oss att plocka åt de och när en av de finslipade weedet så slog jag ner en grabb med ett baseboll trä sen kommer den andra så jag slår ner honom med sen kommer de fler folk så jag får ner alla och sen kommer polisen då försökte jag slå ner en av snutarna sen blir jag taggen sen blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De gjorde helt rätt skulle bara plocka åt dom och lyssna på dom

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut men tar lärdom av de alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara ha plockat åt dom de var verkligen dumt att slå ner dom och de kommer aldrig hända igen de lovar jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det kommer aldrig hända det var väldigt dumt gjort det kommer aldrig hända igen de kan jag försäkra

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Tillbaka