Liam.Skoog | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam.Skoog

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198363766530/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam#0761

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Mike Wasawski är 20 år gammal född i Helsingborg och uppväxt i en lägenhet i centrum. Mamma kommer från en familj som har det bra ställt medans pappa kommer ifrån en fattigare del av USA. Jag har inte sätt mycket av min pappa för när jag var 5 år va han otrogen och mamma valde att skiljas. Jag kommer jobba hårt och inte bryta lagen. Min karaktärs drömjobb är bilförsäljare eller mekaniker för han är väldigt intresserad av bilar och är bra på att sälja/reparera saker.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med sunt förnuft, aktiv närvaro, seriös rp, god attityd och ett gott intryck. Jag har lätt för personer och kan hålla konversationer vid liv, jag är också snäll och trevlig mot alla och jag kan lösa problem.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har hört mycket bra saker om servern och vill köra på en server som jag vet har bra admins och annat.

Hur hittade du Multistaden? Jag blev rekommenderad multistaden av kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att komma med roliga scenario och att inte sikta på winmentalitet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. multiservern är den enda jag kör på.

Tillbaka