Nekad Liam S | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamzoor

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam not ICE#0355

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2009

Berätta om din karaktär. hej jag heter Liam Sundsvall jag är kriminell jag växte upp i för orten och blev kriminell från start jag har alltid velat bli fotbolls proffs men den drömmen gick aldrig igen för mina föräldrar hade aldrig råd med fotbolls kläder och skor till mig så jag började leva den hårda stilen och började med knark började sälja knark ändå sen liten så har det alltid varit 1 speciell person som har tagit hand om mig som jag ser som min egna pappa och det är osman han är en riktig legend i mina ögon han fanns där för mig när jag hade det som tuffast han var den som fick mig att börja med det här livet men jag gillar att ha mycket pengar hela tiden och jag gillar att hänga med polare också och jag är 23 år gammal nu

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att försöka få bättre rp och jag vill bli dra med att försöka få en så bra rp nivå på servern att bli bättre än vad den redan är med min rp nivå jag har väldigt bra kunskaper har rpat väldigt länge nu så jag kan det mesta så jag hoppas att jag kan få komma in här och försöka hjälpa till så bra jag kan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär tex att det är 1 bankrån och jag är polis sen går jag in och bara dödar alla för att jag ska vinna dom andra vill ju också ha kul i scenariot och inte bara poliserna för att det är samma och dom kriminella kommer ut och dödar alla poliser bara för att dom ska vinna scenariot

Hur hittade du Unive? jag hittade det på fivem där det var många inne och jag har spelat här för med vänner jag har har god kunskap inom rp

vänta att neka eller att acceptera den ska göra lite ändringar tar typ 15 min bah

Nekad precis kommit tbx från en blacklist du är välkommen att ansöka om 2veckor

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka