Accepterad Liam s 2 | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam s 2

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? Liamzoor

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Sundsvall 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? min karaktär är väldigt kriminell den är grovt kriminell och är med i gäng den är dock väldigt snäll mot sina med spelare och mot spelare har bra tro om andra personer

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Bengt Sundsvall den är 25 år. I mina tidigare dagar i staden har jag haft min familj haft problem med kriminella dom har kommit till vårat hus när jag var mindre och rånat oss slagit oss och hotat att döda oss. Så en dag när jag och min bror kurt sundsvall var ute och lekte så kom dom igen fast den här gången var dom argare så dom dödade min bror kurt och slog mig så jag låg blodig men klarade mig fast med svåra skador så jag lovade mig själv att hitta dom som gjorde det. Tiden bara gick och gick men senare dagar när jag växte upp så kom det några kriminella till mig och frågade om jag ville göra lite affärer åt dom för snabba pengar så jag sa ja och nu är jag fast här och berättat mitt problem sen jag var liten och dom ska hjälpa mig hitta personen som gjorde det. Så nu är tanken att vi ska hitta dom som gjorde det här mot min bror och få ge tillbaka för vad dom har gjort och leva ett bra liv efter det med fru barn och egen villa

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till bättre krim Rp och försöka få det på så hög nivå som möjligt runt mig när jag är där och rpar och få alla mina med spelare att ta allt väldigt seriöst och få ut en så bra spel upplevelse som man kan få och jag vet att unive Community är så bra så att det kommer att bli så bra som jag hoppas.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja man ska inte bara hoppa ut bilen och döda den andra för att vinna scenariot för det blir inget roligt scenario för motspelaren man ska försöka dra ut på scenariot och göra det roligt för båda parter under själva scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? det var väldigt länge sen men tex för 2 år sen meta gaming vi satt i discord och jag har lärt mig att det är väldigt dumt att sitta och meta gama för att det förstör rpn för dom man möter och sig själv

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? tex power gaming det är om man åker in i en vägg i 200km/h och inte säger aj tex asså rpar på det och power gaming 2 tex att man bara kör för makt och pengar och combat log är när man loggar av servern mitt i ett scenario Rdm random deathmatch att du dödar någon som är oskyldig eller att du random bara dödar någon samt vdm är att du använder ditt fordon som ett vapen tex kör över någon och dödar någon med ditt fordon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror inte det eller kanske att jag kommer vara väldigt aktiv på servern och hålla igen spelar basen även på natten

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka