Nekad liam rychter nilsson | Medlem ansökning [denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam rychter nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? joel höglund

Vad är ditt discord namn? anderdingus69

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Liam Rychter Nilsson heter min karaktär och är uppväxt med endast sin mamma för att hans pappa gick bort i tidig ålder. Liam gillar att tjäna pengar för att hjälpa sin mamma som har hjälpt han hela sin uppväxt. Han jobbade i London i några år med några vänner som han nu är med i Sverige och jobbar. Liam har begått lite små brott men inget allvarligt och gillar att jobba och hjälpa sin familj. Liam vill alltid att hans pappa skulle vara stolt över han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket rp som i vanliga Sverige och ha kul med servern. Jobba, skaffa hus, bil och ha kul. Ha kul med andra människor rp med servern. Göra saker som man skulle kunna göra i vanliga livet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag som kriminell så ska jag rp bra med t ex polisen lyssna på de och de arresterar mig. Om jag själv skulle bli rånad eller kidnappad att jag måste rp som om jag blev det i verkligheten vara rädd och gjort som en vanlig människa om de skulle bli rånade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming att man ska t ex rp när man har varit med om en bil krasch och säga att man har ont som om du var med om en riktig bil krasch. VDM vechicle deathmatch att jag inte ska döda eller köra över någon med ett fordon utan någon andledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej inte riktigt

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget mer speciellt vill göra mitt bästa med all rp och inte bryta mot reglerna

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
utveckla "Berätta om din karaktär. " samt få lite mer erfarenhet på servern då du måste lära dig hur du ska agera under olika scenarion.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka